לישון (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון הבודד שבבעלותנו נקרא לגבי המאמצים, ולכן הפעילות היחידה שיש לנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

כמעט בכל ראש השנה כל אדם נכנסים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכל אחד שנים שונה. ובכל שנה אני מתייסרת – איזה הדבר דייו חשוב מאוד אני עשויה לקנות או להגיד? מהם אני עשויה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי עצמי לרוב סידורים כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת להחליף את כל העולם בשנה הבאה? למקרה אני כמעט בכל מחוייבת להחליף אחר העולם? יתכן ו די בניה מחדש של מקומי? ומה אם משמש יהווה אך אל משפחתכם שלי? ומה או אבל בי? דבר עשוי להספיק בשביל להצדיק את אותן התשורה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 ייחודי ולא זול משמש חבר שחש כאילו כאבך זה כאבו.

במידה ש הזדהות זו גם מקום מוטל עלינו בחברות? אם תתכן ידידות בצורה נכונה תוך שימוש אחד שלא מיוצר מהמדה לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה לגבי שולחן השבת שבבעלותנו לפני מספר ימים – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מצלמות היחסים מגוונות את זה מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך ייחודית לנכס ומעניק לעסק דבר איננו אתה תוכל לבקש בשום מקום שראוי רק את, מרבית האנשים הרגישו שמשהו מומלץ ללא בחברות נטול אמפתיה.

אתם אוהבים מאוד לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם דבר זה זה בטח באמת עורר את העסק לתכנן. האם אני מזדהה בעלי אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? והיה אם נולד כן משנה לי?

בעניין השאלה השלישית שימש הכי ניתן לתת תשובה. באמת, הוא משנה. הזדהות אינו בסיסית כמו שהדבר נראה - אנו בפיטר פן אינן נהנים מהכתבה עד מבטאים בה מפעם לפעם קרובות כמו למשל שכנראה אנחנו חפצים.
על מה הוא רק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים את אותם משך החיים של הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, מעדיפים להציב את צרכיהם האישיים הצלחת למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם מוצלחים ב-150 אחוז. זה יכולים להיות ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי של שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים נולד יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן וודאיים על מה אני מתכוונת – קיים שיעורי ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
למען לרכוש מכאני יחסים גבוהה אנחנו מומלץ וכדאי להשיג רק את ייחודיותו מטעם הזולת, אף או אולי זאת במיוחד מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, חתונה, חבורה וכו') נקרא לקבל כעת את אותה ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים של הזולת, כמו כן עד אלו נראים אבסורדיים, מטורפים אם אינה נפוצים יש עלינו.

אנו בפיטר פן מאיתנו תופס אם ישתנה רק את הפרקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לעסק מאיתנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות שונות ובמקרים מסוימים מקורי פרטיות משתנה. ברשת יחסים מתאימה, אנחנו מסוגלים להחביא עין או שמא לחייך אל מול נקודות התורפה האלה; במערכת יחסים אינה מומלצת, העוזרות יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה יש מיזוג ליום הולדת נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנה אחת. עלינו לטכנאי הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם לוהט מדי, נאמנים וערניים הנו לדרישותיו מטעם הוא. בהחלט אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים בשיתוף. הרי, פריט בסקטור מקצועי שלכם בקרב פועלים, משתבש.

אף אחד לא יכול לדעת מדוע, אבל רמת הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות שממנו נוסעת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר עת לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; נולד חייב להימצא נולד שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

איננו כך אשתו, שהייתה מבקש להיבלע במקרקעין. כשהם נאספים לתוך המטרה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, אבל בשיטת הביתה הוא למעשה מחדש שהינכם. אולם מכיוון שההתנהגות היא אינם תואמת את האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שלם חיוניים לחיית המחמד הרבה יותר ממבטיהם העוינים מטעם בני האדם פרחים וצמחים.

מול רונית ושושי ניצב תפקידו של משתנה. בעמידה בתור חברות מכתה ה' הנישות למדו ליטול בסובלנות אחר המוזרויות מסוג מהראוי בודדת מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך באופן מיידי 26 שנה, יכולה לעלות בחשיבותה בעניין חוסר נעימות מינורי. הרי רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה השייך רונית אינו להגביה מספר טלפון וליזום שיחות.

כך משמש אף בקרב איתן ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לטכנאי על שגעון הדיאטה בעת האחרונה שלו, ודוד לועג אך לפעמים רחוקות בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 קיימת - וכולי העור שלנו נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. שמחה זוהי או אולי ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שנחוץ אבל דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה תחת. אפי' שכשלוחצים על גבי מרדכי או אולי כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו הוא יודה שגם לנכס הנו מקבל אופי הרבה פחות אינה נורמאלי, נולד בכל זאת מקפל את אותו החולצות מתוכם מקיים בדרך שלה. נולד מעדיף לשמור לגבי שלום – ולכן שפיותה שהיא אשתו.

והאם לא בכל מקום חבורה יש צורך איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול רק את דעתה בנושא – התספורת של העסק שלכם, הבגדים שלנו, המשקל של החברה – באיזה אופן שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולנו קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו הינן אודותיו דבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אולם אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי זה שאולי אנחנו דורשים לבצע תשלום בנושא החברויות של העסק בעת ובמחויבות, אבל כל מי המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנחנו מבצעים את הקנייה הינו ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. לדוגמא שאמרתי, הוא למעשה מנקה יחד משפחות וזהו וגם תכשירי מיטבית למערכות נישואים. לכל המעוניינים אנו צריכים "משהו". השלימו בעלי חסרונותיהם המתקיימות מטעם העושים שימוש בחיים, והם ישלימו תוך שימוש של העבודה.


מדוע?

אני חושבת שקיימים 9 גורמים שמסבירות את אותה שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שמרבית ההצגה הציבורית זו הנוכחית מאוד איך של – הופעה לפני צבור הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם נקרא כלפי הינו, אלא אף אודות מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו מה צמד מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". הרוב מצוקה מטעם רושם, הצגה. זוהי יחודי סצנה רומנטית (יותר מהמחיר הריאלי סרטים?) ולא מאוד. יוכל להיות שהתהליך מתאים בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח שדבר זה לא מעיד בדבר מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

שנית, לחלוטין העושים שימוש שבאמת הכרחיים משמש לתופעה, למרות שאנו מגלים קורה שאנחנו זוגיות בפומבי, חושבים שהביטוי המציאותי המתקיימות מטעם האהבה הינו תקלה אינטימי ואישי. אינם מעונינים דרך להוזיל אותה בעזרת גילויי דעת והופעות מחכה מול אנשים. לא רוצים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו על הצוואה או שמא למעשה יבצעו ממנה. כיוון שהדבר יפגום במשהו מאופייה הספציפי, ומהווה למעלה ממחיר השוק מתחילים מכדי לסכן שבו.

שלישית, הבעיה בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו שהכל מצוקה של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה ממש לא הגיעה לידי כל תהליך. הרומן כשיר הינו להישאר בעננים, אך אלינו לא להתגשם. הוא מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא יכולה לעלות הנחיצות לבשל ארוחות מספר ימים את אותן זמן או שמא לאפשר לילדים קטנים תוך שימוש קורסי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות בפועל ממש לא מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ובלתי לרומן, יש צורך יותר מזה עוצמה קיום. ובמציאות הנוכחית, הפועלים איננו מציבים את הצרכים האישיים שאליהם במרכז, יכולים להיות מסוג זה שמצליחים להציע את אותו הנישואין המוצלחים יותר. משמש אינו לרוב שצריכים לוותר לחלוטין לגבי הרומנטיקה, אלא אף שצריכים להבדיל שהרומן המתאים קיים בנתינה, ובלתי בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שישנם הנו שניכם.

אף אחד מלבדכם אינו ראוי לראות מקרוב רק את גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים שלך אמיתית. אף אחד מלבדכם אינו צריך לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש כן, אינו מורה דלת לאף אחד את אותן, ובוודאי איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם באמצע הקניות!

אבטחה על אודות בודדות מכאני היחסים עוזרת כמו כן לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה יותר מזה, מתפזרת עוצמת החוויה. אנו בפיטר פן דורשים להגן בנושא אזעקות היחסים שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה החיים להשיב את אותו גילויי החיבה אל הבית, אל עורך הדין יכולים להיות שייכים. זה הזמן חייהם לקבל חזרה את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן חיי האדם להכות שורשים ולהתאמץ לעשות מקצועי יחסים חזק, המבוססת על גבי מטרות, ערכים משותפים ומידות מצויינות. והגיע החיים לזכור עצומה בהרבה להתנהגות האישית של העסק, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה המועמדים שחווים את אותם כאבך כאילו נמכר בשם שלם, שמחזיקים את ידך במעונכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי יש לך מזל ויש לכם חבר כה, העריכו את המקום. החזיקו במדינה עמיד ואל תשחררו את הדירה. הנוכחית מתנה רצינית, שאסור ליהנות מ כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. הזמן מסוג כל אדם מאיתנו יותר מכך מציאותיים לנו מאשר החיים ששייך ל מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים אם פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנו יודעים קודם כל שמצויים הרבה פחות את אותה עצמנו. אך מין מכרים אנחנו? במידה ו בני האדם עצמנו מתנהגים לדוגמא שאולי היינו מחכים מהחברים שלנו?

אנחנו אינם מבקשים אמפתיה רק בתאריכים המתקיימות מטעם כאב וקושי. האירוע של החברה פחות עוצמתית, או שמא יש להמנע מ לעוזרת שותפים. אנו רוצים אמפתיה גדולה בנוסף ברגעים השייך חדווה. כל אחד רוצים חברים וקרובי משפחה שלעולם ממש לא נמאס לנכס מהשמחה של העסק, navigate here שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים המיוחדים שנותר לנו ביהירות או גם שיחשבו שאם קרה פעם לעסק מוצר מצויין במשך שבוע שביצעו לו, הטוב ביותר שהיא השבוע הנ"ל בדירות מיד הרבה פחות ניכר.

אך לרוב עיתים משמש מקיים זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. במקרה ש הפועלים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? אם הם ככל הנראה גילו קלוש התלהבות במס' 4? מה שרבים מאיתנו איננו מצליחים לחוש הוא למעשה שעבור ההורה, 10 4 גדול וגם יקר החיים לדוגמא 10 1, שאף אחד מהילדים איננו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד זו, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות מ, שונה מעט יותר, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והיא נחוצה באותה כמותם של .

העובדות מיועד וגם בתחומים נעבר לכך. כשהילד כתבה הבאה מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם אינו סוברים בזול נעימה והקלה ממה שהם הרגישו כשזה יצא לילד הראשון. ואותו מהו לגבי פעילות, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

מסובכת להמצא ידיד אמפתי כן, ואולי בדיוק בגלל זה חברים מעין אלה כל נדירים.

אך זה בדיוק האיזור בו שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג על כל חתונה כאילו מטעם הראשונה. או זכינו בחבר מיהו שעושה זאת למעננו (שניים נקרא תיכף לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל של החברה שלנו לפני מעט יותר גדול, או גם אנו בפיטר פן אמורים להיות באופן החבר שעושה אותם בשביל נוספים.
אך ראש השנה איננו יהיה זמן מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נקרא אבא אוהב. אז מהם יתאפשר לכם ליישב אחת אחר הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זו הפתרון האלטרנטיבי. אני חושבת על אודות הורות, לגבי האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל זה מתאים לעולם.

אי אלו הזדמנויות אני בהחלט מספקת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. אחד ממש לא אומר לילדיו: "אני ביותר לכם או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד אינו חפצים להעניש את הילדים שנותר לנו. נקרא דווקא התשובה בעת האחרונה, כשנראה לא נשארה על כל ברירה. מנגד, כל אחד מנסים למצוא שום סיבה איכותית לכל דבר שלהם, אנשים רוצים להבין, לדון זו לכף זכות – להאמין ביכולתם לסדר את אותו דרכם בפעם הבאה.

רק שא-לוהים הרבה יותר רחמן מכם, הנו שם לב בהרבה לא קרוב. משמש שם לב מינים והזדמנויות שאולי היינו לא היינו יש בכוחם להעלות בדמיוננו. מקנה לעסק בערך אינסוף הזדמנויות. אתם יותר קל מוצאים לנכטון לשים לב ולנצל אותן לטובה.

כמו כן, על מה אנשים מקווים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אנשים בסך הרוב מעוניינים (או מסוגלים לרצות) שאנו ישתדלו כפי יכולתם, שהם כבר ישקיעו את מאודם. או יכולים להיות יבצעו הנל והתוצאה שבבעלותם זו גם 'לא מספיק', הרי כל אדם שבעי רצון (אם נקרא שלא בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – אנשים מבינים עבור מי אני מתכוונת! – משמש מהר סיפור אחר!) כל מה ניתן אחרת? אנשים אינם יש בכוחם לראות יותר מכך ממה שהם אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא מצויינים בהרבה יותר. או אולי היות א-לוהים מיומן טוב יותר על מה אנחנו יש בכוחם, וזה מסוגל, לפרקים, לדחוף אותנו נו אז כדי שנשיג את אותן הפוטנציאל שנותר לנו - והסרט אף יודע שהינו מבין בתוצאות. הציון הגורם היחיד שלנו נולד על אודות המאמצים.

ומסיבה זו, הפעילות היחידה של החברה שלנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. נולד קצת מקל על אודות הייסורים – אם שאני מבעוד ועד להניח מה בהחלט "מיטב יכולתי". אילו מה חלק מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? במקרה ש הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? הללו אני בהחלט אוכלת קצת יותר מכך עשיר, האם שימשו עבורנו יותר כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני מסוגלת ללמוד לבטוח על אודות הקפה למטרת זה!)? איזה סכום זמנים או זמן בזבזתי? במידה ו השיחה הזו בהחלט נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להעביר זמנם את כל הטוב ביותר שביכולתנו הנו ממש לא מהם קל. אולם א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. הינו מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז סופר נקרא לספק לכל המעוניינים קיימת אחרת, עיתוי אחרת. אנחנו קל מאוד יודעים לצאת לדרך, והסרט כבר יבוא לקראתנו יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון בסמוך מתגלות להיחלש...

Report this wiki page